Re: Zapamiętywanie profilu usera

Autor: Mike <bk86a_at_op.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 10:34:58 MET

> Mam pytanie dot. zapisywania "personal settings" przy wychodzeniu z
> windowsa
> XP. Windows w tym momencie realizuje to zapisywanie w nieskończoność (lub
> nie czekałem dostatecznie dlugo 15 min). Czy jest jakieś rozsądne
> rozwiązanie? W jedym z narzędzi windowsowych- system management pojawiaja
> się grupy "users", "groups" i przy userach podane są wielkości profili
> (??)
> lub raczej ilości danych ... w przypadku mojego usera pojawia się wielkość
> 1.9 GB gdzie przy drugim użytkowniku ~50 MB. Proszę o informacje skąd
> [...]

Dane profilu to:
- twoj pulpit
- moje dokumenty - w tym obrazy, filmy, muzyka, etc
- twoje wiadomosci w OU czy/i OX
- pliki tymczasowe IE
- ustawienia programow sprofilowane pod Ciebie

A to co puchnie najczesciej to:
- dokumenty
- pliki tymczasowe IE

Problem pomoze Ci rozwiazac cleanmgr.exe (z linii polecen).

Wiecej sie dowiesz na microsoft.public.pl.windows
Michał Osmenda