Re: boot problem po GHOST-cie

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 00:42:00 MET

Użytkownik "ToTomek" <tkawulski@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:3843.000000a1.419bd1e4@newsgate.onet.pl
> Witam.
> Dysk 80GB, podział: partycja podst.ok25GB FAT32, i dwa równe dyski
> logiczne fat32 w partycji rozszerzonej. na C zainstalowany XP prof pl
> i dziala bez problemu od półtora roczku. A teraz właśnie nabyłem
> 120GB (też seagate) i chce się na niegfo przesiąść bo 80 musze oddać.
> No i robię sobię kopię dysku GHOST- em 2003, który już wielokrotnie
> sie sprawdził, chociaż nie na XP, jak dotąd
> i ...... JAJA jak berety .... bo zrobieniu kopii system zaczyna
> startować i nagle zatrzymuje się na ekranie z logo graficznym XP - za
> [...]
[...]

Bosz... ile razy jeszcze ktoś się o to spyta....
Wykonaj fdisk /mbr z dyskietki DOS-owej i przeczytaj
249321 - Nie można się zalogować, jeżeli zmieniła się litera dysku
partycji rozruchowej
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;249321
- dla XP objawia się to właśnie tak jak u ciebie.

/odpowiadając zmień px na pl/