Re: nie mogę zmieniać IRQ

Autor: GMN <weq_at_tlen.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 23:10:57 MET

Radosław Sokół wrote:

> Nie. Przerwaniami nie wolno zarządzać ręcznie. Powiedz mi,
> po co chcesz to robić? Jeżeli martwi Cię współdzielenie
> przerwań przez wiele urządzeń, to jest to całkowicie
> normalne i tak ma być, a ewentualne problemy wynikają
> ze złych sterowników.

Pierwszy przyklad z brzegu - zeby odpalic stara gre z dzwiekiem kotrej
nie da sie ustawic dla muzyki przerwania wyzszego niz 7 a karte mam na
22 - oto dlaczego.
   Ale pamietam ze kiedys sie dalo - czyli gdybym przed instalacja
widnowsow wylaczyl tryb ACPI to bym mogl?
   Mezylem sie z tym troche, probowalem w awryjnym, probowalem na
poziomie BIOS-u - dupa (to jest dziwne - niby pozwala ustawic PCI bus
IRQ na np 5 (w spisie widnieje "multimedia device") ale potem i tak
zamienia na 22.
   Moge prosi o jakis komentarz?
Dzieki
GMN