Instalator WinXP zawiesza sie

Autor: JG <egucio_at_op.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 15:22:02 MET

Witam wszystkich grupowiczów

Mam taki problem: Rozpoczynam instalacje WinXP na komputarze:

pl.gl: BIZ1A
Celeron 500 MHz
256MB RAM

Instalacja sie rozpoczyna, formatuje dysk itd. i w pewnym momencie
ekran robi sie czarny dioda monitora z zielonej zamienia sie na zólta.
komputer dalej pracuje ale na ekranie nic nie widac.

Dodatkowa informacja, to ze nie dzieje sie to w scisle okreslonym
miejscu podczas instalacji. Moze to byc na samym poczatku w srodku lub
na koncu instalacji. Win98 instaluje sie natomiast normalnie.

O co chodzi. Dlaczego akurat XP'k nie chce sie zainstalowac. pytam bo
klient koniecznie chce miec XP'ka i i mnie przytrafilo sie to juz z 3
komputerem.