Re: Konwersja word'a do pdf'a

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkac_at_wytnij.mnie.gazeta.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 17:28:45 MET

Ziemek Borowski napisał(a):
> grzechoo na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> a ja PDF reDirect provided by EXP Systems
> (czyli ghostscripta odpowiednio opakowanego).
> http://www.exp-systems.com/PDFreDirect/PDFreDirectHelp/Docs/Help%20Main.htm
> -- dość tani by mieć go na wszystkich potrzebnych mi maszynach.

"Dość tani"?
A darmowy PDFCreator?
Też używa Ghostscripta, czyli efekt jest taki sam, żadnej extra
funkcjonalności nie wymaga się od takiego programu.
Nie rozumie - po co płacić za takie niewielkie narzędzia jeżeli są
równie dobre darmowe.
Rozumiem jeszcze, że ktoś nie może się przekonać do OpenOffice'a, choć
różnica w cenie moim zdaniem kompensuje inne niedostatki. Ale coś co ma
jedynie udawać drukarkę i pytać gdzie zapisać plik? Po co?

--
Pozdrawiam
Andrzej Kaczmarczyk