brak dzwieku (WinXP SP2)

Autor: Dariusz Nowak <dariusz.nowak_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 16:46:11 MET

Witam.

Pare dni temu przestal mi dzialac dzwiek.
Karta sieciowa on-board na Soltek SL75KAV.
Kilkukrotnie przeinstalowalem sterowniki i nic.

W menedzerze urzadzen mam "Kontroler VIA AC'97 Audio(WDM)", zas w panelu
sterowania -> Dzwiek i urz. audio: "Brak urzadzen audio".

To samo w DirectX: "Nie znaleziono karty dźwiękowej. Aby ją odnaleźć,
zainstaluj sterownik dźwięku dostarczony przez producenta sprzętu."

W "narzedzia administracyjne" -> "uslugi" usluga "windows audio" uruchomiona.

Prosze o pomoc