paski narzedzi po angielsku w polskim XP ??

Autor: koski <koski_at_op.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 13:31:56 MET

Moze ktos mi wyjasnic dlaczego instalujac polska wersje XP w programach
Outloock Expres i Eksplorator Windows paski narzedzi mam w jezyku
angielskim ???
Cala reszta jest po polsku tylko te paski jakos nie.
Nigdy nie mialem podobnej sytuacji ale instalowalem teraz XP z plytki kolegi
wiec moze to wina instali.
Jezeli ktos wie jak to zmienic lub co zrobic zeby zamienic ang na pol to
bede bardzo wdzieczny.

Gabriel
koski@op.pl

PS ostatnio grupa mi pomogla wiec licze na was i teraz