Re: Win XP - gdzie wybiera sie domyslnego klienta poczty

Autor: Łukasz Dudziński <sq7gdh_at_wp.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 23:12:56 MET

Dnia Wed, 17 Nov 2004 20:10:26 +0100, Piotr Palusiński
<perfekt@invalid.poczta.tp.pl> napisał:

> Wybitnie uzdolniony(a)
> koski <koski@op.pl> napisał(a) w wiadomości
> news:cndr5n$q9v$1@news.onet.pl..., że:
>
> HKEY_CLASSES_ROOT\.MAPIMail
> Domyslna=CLSID\{9E56BE60-C50F-11CF-9A2C-00A0C90A90CE}
> HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{9E56BE60-C50F-11CF-9A2C-00A0C90A90CE}\InProcServe
> r32
> Domyslna= sciezka do pliku SENDMAIL.DLL
> Teraz wyedytuj plik (a jak to p.wiesz) SENDMAIL.DLL i wstaw domyslnego
> klienta poczty

Wiesz co? Ja tez jestem tym zainsteresowany. Tylko nie rozumiem co
napisales wyzej. Mam plik sendmail.dll edytowac? cos mi to nie gra - to
nie jest plik tekstowy, czy konfiguracyjny, wiec nie wiem o co Ci chodzi z
ta edycja.

--
Pozdrawiam,
Łukasz Dudziński