Re: Zwezajacy sie pasek zadan w WindowsXP

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 20:15:56 MET

Wybitnie uzdolniony(a)
tino <tinoWYTNIJTO@op.pl> napisał(a) w wiadomości
news:2e9a.0000029e.419a5cb8@newsgate.onet.pl..., że:
> Witam
>
> Mam nastepujacy problem: Pasek zadan w WindowsieXP mam po lewej stronie
> pionowo. Jego szerokosc jest taka aby miescily sie 2 ikonki obok siebie
> paska szybkiego uruchamiania. I teraz tak, mimo ze zablokuje pasek po
> kazdym uruchomieniu kompa i starcie Windowsa pasek zadan zweza sie i za
> kazdym razem musze go poprawiac. Dzieje sie nie tylko na moim kompie.
> Czy ktos maze podsunac mi jakies rozwiazanie tego problemu?

Pisałem jak to można obejśc:
Zapisane są w kluczu:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\
Streams\Desktop (zapis w pamieci RAM)
Edytor Rejestru:
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
Dopisz wartość DWORD "NoSaveSettings" = 0

Ponadto proponuję zajrzeć na http://www.msni.it/faqreg/saveicon.html
a tu gotowy link do pliku http://www.msni.it/faqreg/regconf/saveicon.zip
i masz spokój we wszystkich windach od nt do xp poprzez 95/98
Plik layout.dll umiescic w folderze systemowym i wprowadzic wpis do
rejestru (dwuklik na pliku .reg). Na ikonach systemowych pulpitu pod
prawoklikiem pojawiaja sie dwie dodatkowe opcje.
Jeśli klikniesz prawym myszem na kosz, my computer, lub jakąś
inną systemową, pojawi Ci się nowa pozycja w menu kontekstowym
pt. Save desktop icon layout oraz Restore desktop icon layout
Po ustawieniu paska w.g upodobań, kliknij Save desktop icon layout i
zrestartuj komputer.
Jesli pasek sie przestawi, kliknij Restore desktop icon layout.
Teraz zapis ustawień paska, pulpitu itp. będzie dokonywany w klczu:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Explorer\IconLayout
wartość binarna "IconView" = 19,00,00,00

Po drugie - wpisz w Menu Start / Uruchom polecenie "sfc /scannow".

--
Piotr Palusiński  [MVP]
Są ludzie, którzy nie zauważają małego szczęścia,