Re: połaczenie modem-modem

Autor: pawbrok <pawbrokWYRZUC_TO_at_poczta.WYRZUC_TOonet.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 19:48:34 MET

Użytkownik "pawel" <pawel_bielecki@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:2e9a.00000398.419af8e6@newsgate.onet.pl...
> dzien dobry
> Mam pytanie do praktyka. Mam połaczenie modem analogowy na modem
> analogowy, dwa
> komputery sie łączą zwykła linia telefoniczną. często mi zrywa połaczenie,
> wina
> tkwi po jednej stronie, i sa to usterki linii, i wpadłem na pomysł aby po
> tej
> stronie dać ISDN a po drugiej z pewnych wzgledów musi zostać linia
> nalogowa.
> Czy mogę zostawić modem analogowy w tym miejscu gdzie chce założyć ISDN,bo
> [...]

Zadaj to pytanie na pl.misc.telefonia.isdn Tam są naprawdę dobrzy fachowcy i
dobrze Ci doradzą, co w tej sytuacji jest najlepsze.
Ja kiedyś próbowałem podłączyć modem analogowy do poru analogowego NT i
efekt był fatalny - bardzo mała prędkość. Zrobiłem to, kiedy chwilowo nie
miałem "modemu" ISDN i chciałem się połączyć z internetem.

--
Pozdrowienia
pawbrok