jak ubic nieubijalny (?) proces?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 17:18:35 MET

Witam,

Testuje sobie wlasnie uruchamianie skryptu przy starcie systemu przy
pomocy srvany.exe.

Jak cos idzie nie tak (skrypt sie zacina w oczekiwaniu na reakcje
uzytkownika), to musze resetowac komputer - bo nie moge ubic procesu srvany.

Dlaczego tak sie dzieje? Przeciez jestem zalogowany jako Administrator,
wiec teoretycznie powinienem moc robic z systemem co mi sie podoba.

Jak ubijac takie "niezabijalne" procesy?

Tomek