Windows 2003 + karta tv aver

Autor: Michal <misk.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 15:19:57 MET

witam,
Mam karte AverTV Studio i system Windows 2003 Serwer. Zainstalowalem
sterowniki dla karty od 2000, niestety program obslugujacy karte (Aver)
wiesza mi caly system w momencie uruchomienia telewizji-przy uruchamianiu
okienka Active Movie. Po prostu wszystko staje i nie reaguje nawet na alt-
ctrl-del.. Czy problem tkwi w sterownikach, niezgodnym
oprogramowaniu czy moze trzeba cos pogrzebac (i gdzie?) w systemie i cos
odblokowac? bede wdzieczny za wskazowki,
pozdrawiam
Michal

PS-Radio udaje sie uruchomic przez program Bradio.