Re: firma Insert program Subiekt polaczenie sieciowe

Autor: Tomasz Kobus <Ra.bezspam_at_t.k.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 10:32:37 MET

On Sun, 14 Nov 2004 14:12:03 +0100, Tomasz Kobus
<diunida.bezspam@t.k.pl> wrote:

>Witam, mam problem, potrzebuje polaczyć sie z kompa za NAT'em do bazy
>danych MSSQL posadzonej na win2003 ktory stoi w sieci wewn. za NAT,
>serwery do interentu to linuksy, port dla serwera MSSQL przekierowany,
>niestety subiekt sie nie laczy z baza.
>
>Dodam ze moge nawiazac polaczenie z kompa (tego samego na ktorym jest
>subiekt) z baza MSSQL poprzez ODBC, wiec problem z baza odpada.
>
>Jezeli ktos sie orientuje jak pracuje subiekt (i co zrobic zeby
>zagadal), to bardzo bym prosil o
>informacje.

Juz chodzi, dla wszystkich zainteresowanych, po zmianie portu
przekierowania trzeba najpierw ustanowic polaczenie ODBC (wymuszajac
port), potem dopiero odpalic subiekta ("bidula" nie potrafi sobie
znalezc portu)

Po takiej operacji powinien odpalic sie prawidlowo.