Re: kworld conexant 883 problem z dzwiekiem

Autor: Konrad <keniek.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 22:22:35 MET

Witam!

Ja tez mamten sam tuner TV co Ty, tylko,ze ja mam troche inny problem. A
mianowicie ma kłopoty z instalacją. najpierw przy instalowaniu sterowników
wyskakuje mi komunikat,ze nie ma zatwierdzonego podpisu cyfrowego( czy coś
takiego) a pozniej jak juz zainstaluje mimo tej niezgodnosci to mam klopoty z
samym programem. Instalacja przebiega bez problemów, jednak gd chce go
uruchomic to tutaj poajwiaja sie klopoty.Wyskakuje mi komunikact o braku
accessu do pliku (bodajrze) honesttv.exe.
 Miales moze podobne kłopoty??

Byłbym wdzieczny za odpowiedz, bo mecze sie z karta od 1,5 miesiaca

pozdrawiam!!