Jak wyciagnac login do dial-up z innego dysku

Autor: Karol Makowski <spaceman_at_BSDzine.org>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 15:09:28 MET

mam problem, padła mi płyta w jednym komputerze (tam miałem neo), więc
postawiłem nowego kompa, a dysk ze starego mam podpięty jako slave.
Teraz pojawia się problem, bo nie pamiętam jaki miałem login do neostrady,
hasło znam. Jest jakiś sposób, żeby to wyciągnąć z tamtego dysku?
Dzwonienie do blueline narazie odpada...XP z tego dysku też nie uruchomię
(próbowałem).

Macie jakieś pomysły? może wystarczy przenieśc jakiś plik?

K.