Re: Lame - problem z minisiecią - renewing IP address

Autor: Tomasz Nowicki <tipsy_at_spamhole.com>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 23:45:49 MET

"Michał Wiatroszak" <hogor@oak.rpg.pl> wrote in message
news:Jh9md.1328$ha.1250@news.chello.at...

> Napisz cos wiecej o konfiguracji tej sieci. Szczegolnie na temat tego jak
> ustawione sa numery IP, czy przypisane na sztywno, czy przypadkiem

Napisałem, żem lamer :). System automagicznie próbuje je ustawić i coś mu
nie tego chyba.

> nie ladowane z DHCP, czy siec jest wpieta w internet, czy moze jest

Wpięta, bo jakże inaczej, skoro to dwa kompy? Neostrada BTW, firewall
włączony, systemowy.

> wolnostojaca. Jakie i ile kart sieciowych jest w komputerzach i takie tam
> pierdoly ...

Otóż - każdy komp ma swoją kartę sieciową (jedna zintegrowana), 100Mb. Oba
pracują na XPPro SP2. Sieć konfigurowałem automatycznie, bo kompletnie się
na tym akurat nie znam - sądziłem (błędnie), że M$ opanował te sztuczki
równie dobrze, jak PnP. Chciałem wstawić karty gigowe, ale póki co chodzi na
tym co jest. Oba kompy stoją "ramię w ramię" i służą mnie do pracy
jednocześnie - gdybym miał transfer na poziomie dysku, to czułbym się
bosko - jak na jednej maszynie :))). A na razie to trochę wolno biega,
chociaż w sumie i tak nie jest źle. Ale skoro może być dobrze...

> U mnie powyzszy komunikat pojawial w przypadku zle zacisnietej koncowki RJ
> ewentualnie przy braku kontaktu w gniazdku ETH. Podobnie sie dzialo gdy
> padl server DHCP a komputer byl skonfigurowany na dynamicznym ipku.

Zmieniałem kabel i jest to samo, więc może ten nieszczęsny serwer... Jak to
ugryźć???

T.