Re: Znikające ikony-IE

Autor: PaLiwon <paliwon_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 23:31:06 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt@invalid.poczta.tp.pl> napisał w
wiadomości news:cnb6g2$92q$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Bo nie masz już pliku(ow) favicon.ico na swoim dysku.
> Dodaj ponownie te strony i poszukaj na swoim dysku
> pliku(ow) 'favicon.ico' i nadaj im atrybut tylko do odczytu.

Fakt. Usunięcie całej zawartości offline z IE powoduje utratę iconek
(znikają favico.ico).
Jednak nadanie atrybutu read only (pozostawiając ten plik w miejscu
źródłowym: w moim przypadku: d:\Temprary Internet
Files\Content.IE5\K1YJ0DEZ\favico[1].ico) nie przyniosło spodziewanego
rezultatu. Ikonka była, a jakby jej nie było.
Jednak po przeniesieniu do innego folderu i przypisaniu elementowi
Ulubionych tejże
np.:
\Ulubione\Google\Właściwości\Zmień ikonę\ i tu podana ścieżka do pliku
favico[1].ico
ikonki są zachowane bez względu na usuwanie zawartości offline.
Myślę, że w tym miejscu możemy uznać temat za wyczerpany, choć niedosyt
pozostanie po nadaniu atrybutu "tylko do odczytu" w.w. plikowi w jego
źródłowym położeniu.
Dziękuję za podpowiedź i pozdrawiam.

--
PaLiwon