Re: Nieuzasadniona praca dysku WinXP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 23:06:12 MET

Użytkownik "JarekCz" <jarekexe@wp.pl> napisał w wiadomości
news:aedc52a2.0411151204.36a54aed@posting.google.com
>> 1. Systemowa usługa indeksacji dysków

Prawoklik na mój Komputer ==> Zarządzaj ==> Aplikacje i usługi ==>
Usługa indeksowania, prawoklik i Zatrzymaj. Można też wyłączyć usługę
indeksowania w przystawce Usługi.

Masz MS Office? To pewnie masz też uruchomiony FastFind. Musisz go
odinstalować z setupu MS Office, albo wyłączyć FastFind w Panelu
Sterowania.

W Windows XP standardowo AFAIR założone jest Zaplanowanie Zadanie
wykonujące defragmentację dysków. Jeśli przeszkadza, to je wyłącz.

> Wyglada na to, ze jestem wiekszym laikem w sprawach komputerow niz
> przypuszczalem. Czy moze ktos przyblizyc o co chodzi lub gdzie te
> ustawieniea znalezc?

> Nie instalowalem zadnego.

Zgroza... ;-)
P.S. Bierzesz może Prozac? ;-))

Chyba ze XP ma jakies standardowe... Ma?

Nie ma. Pomyśl jednak nad jego instalacją. Jakiegokolwiek.

/odpowiadając zmień px na pl/