Re: Jakie roznice miedzy XP Proff a Home ?

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox_at_blackfox.org>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 14:53:27 MET

Fantom wrote:

> Znalazlem glowny opis :
> http://www.microsoft.com/poland/windowsxp/porownanie.asp
> I teraz mam pytanie co do : Kontrola praw dostępu - ogranicza prawa
> dostępu do wybranych zbiorów, aplikacji oraz innych zasobów Twojego
> komputera. Czy w Home nie istnieja praktycznie zadne prawa dostepu ?

Ależ istnieją - tyle, że są inaczej /mniej/ dostępne (tylko przez
tryb awaryjny, linię polceń lub np. menedżer plików winfile.exe).

> Jak to tam wyglada ?Co jest mniej niz w Proff ?

Jeśli chodzi o uprawnienia systemu plików to jak wyżej. Co do innych
uprawnień i ograniczeń to w HE nie znajdziesz np. dość przydatnego
gpedit.msc. :-(

> ps. chce wykozrystac home jako komputery laczace sie do serwera, ale osoby
> na nich maja miec sporo ograniczen itp

Zależy jakiego serwera i jak to ma wyglądać - jeśli domena to raczej
nie.

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk