Re: Powrot z NTFS 5 do NTFS 4

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkac_at_wytnij.mnie.gazeta.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 14:28:16 MET

Gustaw Kowalski napisał(a):
> Witam i prosze o pomoc!
> Czy da sie jakos bez formatowania przerobic ntfs 5 (win 2000) na ntfs 4?
> Wrocilem do Win NT z 2000 i chcialbym zeby partycje z danymi byly "4".
> Czy sa do tego jakies programy? A moze win nt ma jakies mechanizmy
> powrotu z ntfs 5 do ntfs 4? (chociaz znajac microsoft to nie ma szansy)

To nie kwestia microsoftu, tylko ewolucji. Sądzisz, że tworząc NT
przewidzieli, że za X lat pojawi się win2000 i już wiedzieli jaki dla
niego stworzą system plików?

Ponadto, o le win2000 jest niezłym sytstemem, to ty cofasz się do
prehistorii. Rozumiem trwanie przy NT i nie upgradeowanie, ale cofać się?

--
Pozdrawiam
Andrzej Kaczmarczyk