Win2k - problem z usługą Harmogram Zadań

Autor: Damian <ROT13.qzwo_at_jc.cy>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 19:15:21 MET

Witam!

Od pewnego czasu nie działa mi Harmonogram Zadań (zauważyłem to
dopiero niedawno). W podglądzie zdarzeń przy każdym starcie systemu
generowany jest wpis:

Typ: Błąd
Użytkownik: Brak
Źródło: Service Control Manager
Kategoria: Brak
Identyfikator
zdarzenia: 7023
Opis:
Usługa Harmonogram zadań zakończyła działanie; wystąpił następujący
błąd: Parametr jest niepoprawny.

Sprawdzałem w "działającym" systemie (inny komputer) - i nie widzę
żadnego parametru przy tej usłudze. Szukanie w internecie też niewiele
wniosło. Czy ktoś się z tym spotkał i może coś poradzić?

System: Windows 2000 Service Pack 4 + wszystkie aktualizacje
krytyczne.

--
Pozdrawiam
Damian