Dziwne działanie prawego przycisku myszy

Autor: Uranium <uranium_at_onet.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 11:22:48 MET

Witam!

Od jakiegoś czasu moja myszka dziwnie działa. Otóż po naciśnięciu prawym
przyciskiem na ikonie paska zadań, lub w dowolnym programie i funkcji,
która w tym momencie powinna wywołać menu kontekstowe - takie menu
pojawia się na ułamek sekundy, po czym znika. Dopiero po kilkakrotnym
kliknięciu prawym przyciskiem myszy - takie menu pozostaje na ekranie i
dopiero wtedy mam możliwość skorzystania z niego.
Robiłem już re instalację sterowników - bez skutku.
Moja myszka to A4tech model www-25 z 2 rolkami. Wykluczam fizyczne
uszkodzenie myszy jak również złą instalację sterowników. Mysz działa na
ps/2.

Co może być przyczyną takiego zachowania?

Uranium