Re: WIN98 pod XP - z obrazu ??

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 01:24:57 MET

Użytkownik "Saloman" <namolas@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cn66n2$csh$1@inews.gazeta.pl
> Czyli jak to wyglada technicznie :
>
> instaluje win98 na osobnej partycji
> ukrywam ja sobie, zeby 'nie przeszkadzala'
> w momencie jak potrzebuje skorzystac, odpalam ten program i korzystam
> z tamtej partycji z systemem osobnym ??

Lepiej nie uruchamiać systemu w emulatorze z "prawdziwej" partycji - gdy
dwa systemy jednocześnie spróbują coś po niej mazać, to raczej na pewno
jej to na zdrowie nie wyjdzie. Pozostaw sobie tę możliwość tylko do
przenoszenia wspólnych danych, przy czym jeden z systemów powinien
traktować ją jako read-only. A pod system Win98 utwórz w emulatorze
partycję wirtualną, dla XP będzie ona zwykłym plikiem odpowiedniej
wielkości.

/odpowiadając zmień px na pl/