Re: nazwa katalogu

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 14:30:31 MET

"Mariusz" cn4ll2$s0j$1@nemesis.news.tpi.pl

> może się źle wyrazilem.
> chodzi mi o tego pseudo dosa który jest w NT. dokładnie o konsole
> chiciaż nie koniecznie musi to odbywać się z tego poziomu. ale zeby była
> taka możliwość.

Chyba źle. :) [się wyraziłeś]

> dokładnie mam zamiar to zrobić w pliku wsadowym. dlatego chcę to robić w
> konsoli.
> i proste pytanie: jak zrobić coś takiego z katalogiem w którym sa pliki
> jak to co można zrobić z pojedynczym plikiem np. zmieniając rozszeżenie na
> obojętnie jakie
> tak by nie było poznać że jest to katalog a tylko plik z nieznanym
> rozszeżeniem.

> rar i zip odpada.
> prościej juz chyba tego nie da się wyjaśnić!

Z rarem i zipem? (; Owszem. ;)

Rozszerzenie możesz nadać bez trudu zawsze.

A resztę -- edytorem dysku na przykład. :)

I chyba to, co chcesz uczynić zostanie automagicznie
naprawione przy sprawdzaniu poprawności logicznej
zapisu na dysku. (Chkdsk, czy jak mu tam)

A w jakim celu chcesz to uczynić spod konsoli?

E. :)