Problem z wydrukiem

Autor: Tomasz Starak <scalac_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 19:20:11 MET

Witam,

Mam problem z drukowaniem pod DOS, tz. Jest na komputerze program do
fakturowania napisany pod DOS'em. Programik ten chulał sobie pod Win95, Win98
bez problemowo, teraz jest nowy komp z Win XP HE w wersji PL. Program
fakturowy odpala się poprawnie, można zapisywać, tworzyć faktury etc. jednym
słowem O'K, problem powstaje podczas drukowania faktury, tz. faktura idzie do
druku, jakaś część jej drukuje się "szybko" gduy w pewnym momencie wydruk
zatrzymuje się, czeka około 15 sek. po czym kończy. Wydruk jest taki jak
powinien być, nie ma zastrzeżeń do niego. problem tkwi w tym dlaczego on się
zatrzymuje ??
Sterownik drukarki w programie to Stat LC 200 EPSON, drukarka to OKI 3320. Na
strym PC'cie z Win98 działało to w porządku, teraz pod Win XP nie chce
drukować jak należy. Próbowałem już wszelkich ustawień sterowników zarówno pod
OKI 3320 jaki pod Star LC-200. Nic to nie zmieniło.
Jest jeszcze jedno, gdy przestawiłem drukarke w programie, wziołem Stat LC-200
LQ to wydruk idzie płynnie, lecz jest inna czcionka i drukuje bardzo powoli,
ale płynnie, może ktoś z tego opisu bedzie mi coś umiał poradzić Bardzo proszę.