Problem z instalacją Windowsa XP

Autor: Rafał P. <raf-lp.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 17:06:48 MET

Witam
Mam problem z instalacją Windowsa XP na swoim komputerze.Wrzucam płyte mam
włączone żeby czytało z płyty włącza sie instalacja kopiuje pliki i jak
wszystko skopiuje to wyskakuje czarny ekran i w lewym górnym roku mróga
kursor. I czekam i nic sie niedzieje niechce przejśc do dalszej częście
instalacji windowsa. Prosze o pomoc pytałem sie już dużo osób i żadna
niewiedziała co sie dzieje. Prosze o szybki kontakt.

moj meil: raflik9@poczta.fm

Pozdrawiam