Re: IE & OE

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkac_at_wytnij.mnie.gazeta.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 16:35:45 MET

MatiSz napisał(a):
> Dosyć proste pytanie, lecz nigdzie nie znalazłem odpowiedzi.. :(
> Mam Windowsa XP. Jak odinstalować Internet Explorer i Outlook Express???
> Te programy sa troche dobijajace...

O OE nie wiem, IE się da, ale krzywdzisz wtedy system (windowsupdate).
Najlepiej ukryj je głęboko, wywal wszystkie skróty do nich, a zainstaluj
coś normalnego (www.firefox.pl, www.thunderbird.pl).
Tamte dwa szkodniki (IE, OE) zostaw, byleby ich nikt na codzień nie używał.

--
Pozdrawiam
Andrzej Kaczmarczyk