Re: Brak reakcji na ZAMKNIJ SYSTEM w Windows XP - jakis pomysl ?

Autor: marcin-99 <marcin-99_at_tlen.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 14:32:13 MET

Witam i mam propozycje tzn oferte. Ci ktorzy chcieliby zarobic troche
to niech pisza. Jest to oferta w 100% oplacalna i sprzwdzona,
wszystko jest legalnie. Pamiętaj ze nic nie tracisz, a duzo mozesz zyskac.
Dla zainteresowanych troche wiecej informacji, piszcie:
oldef@interia.pl

Pozdrawiam

Użytkownik "BoNt3k (c) GSM TEAM PL 2000" <bontek@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cm9adb$366$1@inews.gazeta.pl...