Re: USB nie dziala po instalacji WinXP+SP2

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 11:32:16 MET

> w takim razie (tak dziala z kontrolerami IDE) wywalasz sterownik od usb
> (glowny koncentrator) a pozniej restart. jak to nie zadziala to chyba nie
> mam wiecej pomyslow.

Dupa zbita :( Wczesniej juz tak sprobowalem i dalej widzi mi tylko jeden
port USB. Dobre przynajmniej tyle. Mozliwe jest by SP2 tak bardzo namieszal?
Wczesniej bylo wsio ok. Czy moze ni stad ni z owad port mogl sie
spalic/uszkodzic/odlaczyc? Na plycie nic nie grzebalem, zrobilem tylko glupi
format. Mimo wszystko dzieki za dotychczasowe rady. W ostatecznosci sproboje
usunac SP2.
Pozdrawiam :)
Paweł