Re: [Firefox] Otwieranie grupy paneli

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 22:35:37 MET

"|\/|arci|\|" <em.en@g.a.z.e.t.a.pl> wrote:
 [...]
> O, to jeszcze się dowiaduję, że jestem śmiertelnie poważny. Co trzeba
> zrobić, żeby rozśmieszyć Szanownego Pana? Stanąć na głowie?

Źle interpretujesz waść - masz Worda? Sprawdź sobie w
synonimach co oznacza uciśniony.
Teraz "zadanie matematyczne" do wieczornej kawy:
IE+NT=pl.comp.os.ms-windows.winnt
Widzisz gdzieś w tym równaniu Firefoxa?
Na głowie stawać nie musisz i myślę, że na tym
zakończę ten interesujący dyskurs . . . .

Piciu