Re: USB nie dziala po instalacji WinXP+SP2

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 18:07:04 MET

> Przejrzyj http://www.michna.com/kb/WxSP2.htm pod kątem słowa USB,
> możliwych jest wiele powodów, od starych sterowników do obcego
> oprogramowania, które miesza.
> --
Przejrzalem. Problemy opisane na tej stronie dotycza urzadzen USB, a nie
samego portu USB. U mnie nie dziala TYLKO JEDEN port USB, z drugim wszystko
wporzadku. Takze sterowniki podpietych urzadzen sa odpowiednie, bo na tym
dzialajacym porcie oba urzadzenia dzialaja bez zarzutu. Co masz na mysli
piszac:
"obcego oprogramowania, które miesza"? Bo nie mam teraz zadnych trojanow ani
wirusow.
Pozdrawiam
Paweł