USB nie dziala po instalacji WinXP+SP2

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 17:05:00 MET

Witam
Mam plyte glowna Procomp B683 z dwoma portami USB 1.1. Do pierwszego (1)
jest podlaczona kamerka, do drugiego (2) jest podpiety skaner. Na kompie
funkcjonowal WinXP+SP1 i wszystko bylo oki, oba urzadzenia (porty) dzialaly
bez zarzutu. W efekcie walki zwirusami i trojanami, po formacie i
wczesniejszemu usunieciu wirusow i trojanow, na nowo zainstalowalem Win XP i
do niego SP2 (przy odlaczonym kablu sieciowym).
I mam taki problem:
Port USB nr 2 na plycie nie dziala, aktywny jest tylko pierwszy. Urzadzenia
USB na 100% sprawne, bo dzialaja gdy je naprzemian podlaczam do portu nr 1.
Opcja wyłączania urzadzen USB celem oszczedzania energi jest nieaktywna.
Moje pytanie: Co zrobic aby drugi port USB dzialal?
Dzieki za pomoc.
Pozdrawiam :-)
Paweł

P.S.
Nie odsylajcie mnie na alt.pl.comp.os.windowsxp/pl.comp.pecet bo tam tez
zadalem to pytanie, a niewiem po ktorej stronie lezy problem
(software/hardware) Dzieki
za zyczliwosc i zrozumienie problemu :-)