Re: WinXP i spora ilosc RAMu - problem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 15:20:35 MET

Użytkownik "Krzysztof Majzerowicz" <majzerowicz_NOSPAM_@in.net.pl>
napisał w wiadomości news:cmvoe5$kuh$1@atlantis.news.tpi.pl
> Dzieki za wyjasnienie, ale chyba nie o to mi chodzilo.
> Mowie o tym, ze u mnie zuzycie fizycznej pamieci nie zmienia sie
> praktycznie w ogole, a swap skacze (mimo jego fizycznego braku na
> dysku :P, a warto podkreslic, ze posiadam 1GB i zawsze praktycznie
> wolne 600-700MB). Rozumiem, ze systemy NT mają bardzo specyficzną
> obsluge pamieci, ale zachowanie mojego komputera jest cokolwiek
> dziwne, nieprawdaz ??

Zaglądam właśnie w moim Windows 2000 w menedżer zadań. Mam 512 MB RAM i
swap 800 MB, mimo to jeden jedyny program - Opera - zajmuje mi aktualnie
920 MB w Użycie pamięci i 1560 MB w Rozmiar pamięci wirtualnej. A
wszystkie programy zajmują łącznie około 1,9 GB + 3,2 GB. Ciekawie to
policzyli ;-)).

/odpowiadając zmień px na pl/