Problem - nie mogę uruchomić systemu

Autor: Jacek <jacekkucinski_at_srg.vectranet.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 21:33:32 MET

Windows ME.
Za kazdym razem pojawia mi sie info: o blednym zamknieciu systemu... mam do
wyboru 4 opcje:
- tryb normalny
- tryb rejestrowany
- tryb awaryjny
- potwierdzenie krok po kroku

Jakakolwiek opcje wybiore, pojawia mi sie komunikat:
"Definicje klawiatury lub jej brak"
"Nie mozna ustawic stron kodowych w pliku DISPLAY.SYS."
...natomiast jak wybiore tryb normalny, to pojawia sie "niebieski ekranik" a
na nim info:
"Podczas inicjonowania urzadzenia IOS
Blad: Nie udalo sie zaladowac sterownika podsystemu We/Wy. Plik w
podkatalogu .\iosubsys jest uszkodzony lub za malo pamieci w systemie.
System zatrzymany."

Co to moze byc za problem?