win 2000 (zmiana płyty)

Autor: Grzesiek <grzesiek345_at_no_spam_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 15:55:09 MET

Cześć.

Chciałem wykonać znany numer polegający na przełożeniu dysku z systemem z
jednego komputera do innego. System windows 98 pozwalał na to, słyszałem
opinię, iż win XP także. Niefortunnie, moja instalka windows 2000 po
przełożeniu do innego komputera nie uruchamia się nawet w trybie awaryjnym.

Komunikat, jaki dostaję (blue screen), to:
INACCESABLE_BOOT_DEVICE

Sądzę, że jest to kwestia sterowników do kontrolera. Może jednak mylę się.
Czy ktoś ma podobne doświadczenia i potrafi poradzić mi, co zrobić (tylko
nie mówcie, aby sobie system instalować od nowa ;p)

Ps. Dysponuję płytą instalacyjną i mogę coś zdziałać np. przez konsolę
odzyskiwania (jeśli poradzicie - co zrobić).

Dziękuję uprzejmie.