Re: System Policy -quota na Internet

Autor: Adam \ <adi_at_USUN-TO-server.waw.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 11:41:06 MET

W poście cmr5dt$h5o$8@inews.gazeta.pl niejaki(a) Tomasz Onyszko
posługujący(a) się adresem T.Onyszko_nospam_@w2k.pl wyklikał(a):

: Krzysiek wrote:
:: Witam!
::
:: Gdzie ustaawic miesieczny limit na wysylanie+odbior danych przez net
:: dla konkretnego konta w winXP prof? Mam na 1 kompie kilka kont. I
:: poniewaz mam neostrade+ a tam jest miesiecznie 5GB to chce aby kazdy
:: mial po rowno i jak wykorzysta swoje przez tydzien to juz jego
:: sprawa.
::
: nie da sie

----można spróbować najnowszym NetLimiterem (oidp ma możliwośc ograniczenia
transferu up/down a zainstalowany na koncie bez praw adm nie ma możliwości
zmiany paramterów) Pogrzeb w goglach ew w faq producenta

--
z pozdrowieniami
Adam "aDi" Guźmierski