Zmiana sprzetu i problem :(

Autor: <marek.lapinski_at_data.home.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 21:57:11 MET

Witam
Zmienilem czesc sprzetu (plyta glowna: Intel BX na Via KT600 (Asus
A7V600-X),
procesor: celeron 2 533@800MHz na Sempron 2200+, pamiec: SDRAM 256MB na
DDRAM
512MB). Laboratorium do testowania, czyli Windows 98 SE PL, uruchomilo sie
skonfigurowalo sie dobrze. Windows XP Prof. PL + Service Pack 1 po zmianie
sprzetu nie uruchomilo sie resetujac komputer. W trybie awaryjny wyswietla
"Press esc to cancel loading a347bus.sys...". Jest jakis sposob, by system
wstal, bo instalacje sytemu mi sie malo podoba (za duzo rzeczy mam :( ?
pozdrawiam
<ml>