Re: Zasady grup na kliencie

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 11:57:41 MET

Witek <antyspam@spam.pl> napisał(a):

> Ustawienie zasad grup na serwerze domeny (Win2000 Serv) nie daje żadnego
> efektu po zalogowaniu do klienta domeny (Win2000 Prof).
>
> Odpowiednie Zasady Grup przypisane są odpowiedniemu kontenerowi, którego
> zawartość (użytkowników i komputery) chcę modyfikować.
>
> Co robię źle?

Co robisz zle to nie qwiemy bo nie napisales co robisz. Co mozesz zrobic to
mozesz zaczac od proby zdiagnozowania tego co sie dzieje czyli po stronie
klilenta uzyj gpresult.exe (do sciagniecia z sieci) zeby sprawdzic ktroe
policy tak naprawde objemuje klienta.

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl