Rozwalony BDC .... chyba kogos ukatrupie !!!

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 11:18:12 MET

Witam.

Pomozcie bo mnie zaraz szlag trafi nie dosc ze walnal dysk w jednym z
serwerow to jeszcze i rozwalili BDC-a na innym, juz nie wiem w co rece
wlozyc :-(

Sytuacja ma sie tak:
Jest PDC (N) i kikla BDC-ow, wsrod nich C
Na C byly WINS-y, BDC serweer drukarek i pare mniej waznych rzeczy, ale
poniewaz serwer juz troche wiekowy chcielismy przeniesc to wszystko
(poza BDC-em) na nowa maszyne z W2k (D). Tylko kolega sie troche
pospieszyl i teraz jest tak:
Na D jest serwer drukarek (na nim kilka juz przeniesionych drukarek) i
WINS, a na C zostal BDC i reszta drukarek. Jednak podczas tej operacji
na C zostal zmieniony IP i chwilowo byla zmieniona nazwa na C1, ale z
powrotem jest C. Nie wiem w jakiej kolejnosci byly robione te zmiany
(ale jak dorwe tego goscia, jak juz sie pokaze w robocie ......).
Teraz problem :
Z PDC-a nie widac C, proba dostania sie po nazwie konczy sie komunikatem
ze zasobn ie jest dostepny. Po IP mozna natomiast wejsc. Ping po nazwie
dziala.
Nie ma problemow z wejsciem na C z innych BDC-ow lub stacji roboczych.
Na C mozna odpalic Administratora EX-a, ktory jest na jeszcze innym
serwerze.
Na C proby odpalenia programow zarzadzajacych koncza sie nastepujaco :
- User Manager - Could not find domain controller for this domain
#daje Select another domain, wybieram moja domene i ..... raz udalo sie
podlaczyc, jak dalem jako nazwe domeny serwer C (wyrzucil wtedy
komunikat C is a member of domain aaa. Focus will be set to domain aaa).
Dalem OK i UM sie podlaczyl !

- Domain Monitor z RK - PDC not found

- Server Manager - Cannot find the Primary DC for aaa

Probowalem na PDC-u usunac C w Server Manager i dodac jeszcze raz, ale
niestety nie pomoglo. Pousuwalem ustawienia WINS-ow, a potem DNS-ow na
PDC, po tym oczywiscie restarty i dalej nic. Poprawilem wpisy w plikach
hosts na PDC-u i BDC-ach - nie pomoglo.

Ma ktos jakas koncepcje i moze pomoc ? Ja lece na razie robic dalej ten
walniety dysk ....

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --