Re: Pasek zadań - XP - śmieszne

Autor: grzechoo <grzech00_at__interia.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 23:54:23 MET

> Mam następujący problem -po minimalizacji okna okno niknie - nie widać
> go w ogóle na pasku - natomiast można normalnie się przełączać ALT-TAB.
> Spotkał ktoś się z tym?

Nie ale ja miałem coś fajniejszego - każda aplikacja pojawiała się dwa razy
na pasku. Jak się na nią przełączałem to oba miejsca pojawiały się jako
aktywne.
Szkoda, że po przelogowaniu zniknęło ;) a poważnie to gość nieprzyzwyczajony
do czułości mojego notebooka tak coś puknął, że zrobiło się ciekawi. NIe
znalazłem rozwiązania poza przelogowaniem

grzechoo