Wolumin dublowany - Raid 5 Windows serwer 2003

Autor: Tomala <tabiszt_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 21:31:00 MET

Witam
Musze postawić serwer tymczasowy, niestety bardzo słaba jednostka, tylko
Active directory.
Mam dwa dyski ATA:
pierwszy 2 partycje: C systemowa i D na udostępnione bazy.
Drygi dysk "E"o rozmiarach partycji D.
Chciałbym zrobić jednoczesny zapis danych na partycji D oraz dysku E.
Czy jest to możliwe? a jeżeli tak to jakiego narzędzia użyć?
Próbowałem wykonać te operacje w "Magazyn - Zarządzanie dyskami" ale
niestety nie potrafię stworzyć ani woluminu dublowanego ani Raid 5.
Czy do Raid potrzebne są trzy dyski ?
Może jest gdzieś jakiś manual jak to zrobić? Czy może to co chcę zrobić jest
bez sensu i się tego nie stosuje?
Kilka lat temu robiłem taki mirror na NT serwer 4.0. (dawno temu).
Bardzo proszę o jakąś wskazówkę.
Z góry dziękuję
pozdrawiam
Tomala