Re: Zmiana dostawcy internetowego

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 16:56:18 MET

Zdzisław Landowski <codeboy@wp.pl> napisał(a):

> Mam pytanie zmieniam w firmie dostawce lacza internetowego
> zmieni mi sie IP, Internet jest podlaczony na Firewalu Cisco i tam
> ustawienia zmienie
> ale czy musze zmieniac cos na serwerze ?, SBS 2000 z Usluga Exchange
> chodzi mi o to czy nadal bede dostawal maile na moj serwer pocztowy po
> zmianie dostawcy ?

musisz zmienic MX dla swojej domeny w DNS, ewentualnie jezeli sam na tym IP
utrzymywales serwer DNS ktory odpowiada na pytania z DNS to musisz tez zmienic
delegacje domeny na nowy adres DNS'a

> czy musze gdzies przestawic ustawienia, jesli tak to gdzie ?
> Pytanie moze banalne, ale zmieniam operatora poraz pierwszy :)

Po stonie Exchange raczej nic nie musisz zmieniac bo wszystki banglalo ci po
sieci wewnetrznej a tam sie nic nie zmieni

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl