Ms (??Knoppix??) - istnieje takie cos, czy mi sie cos pomylilo??

Autor: Aikus <aikus_at_wypat.ze.spamem_poczta_kropka_fm>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 16:12:15 MET

Witam.
Co to jest Knoppix kazdy wie... albo wiekszosc przynajmniej.
Moje pytanko jest takie, czy ... mnie sie cos pomylilo, czy nie... Bo
wydaje mi sie, czy Microsoft jakis czas temu wypuscil taka dystrybucje
czegos w rodzaju zywego WindowsaXP na plytce.
Wydaje mi sie, ze cos gdzies o tym czytalem, ale... nie jestem pewien
czy mi sie nie przysnilo.
A jezeli jest, to skad to zdobyc?? Kilka slow... Moze jakims linkiem by
sie ktos podzielil... Dzieki!!:)

--
Pozdrowienia!!!
Aik - www - temporarly out of service.