Re: instalacja drukarki sieciowej w skrypcie - jak?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 15:14:35 MET

Tomasz Onyszko wrote:

> Ja tez, - polecam zajrzec na
> http://www.microsoft.com/technet/scriptcenter/scripts/default.mspx
>
> Duzo przydatnych rzeczy mozna tam znalezc :)

> Installing a Printer Driver not Found in Drivers Cab
> ---
> strComputer = "."
> Set objWMIService = GetObject("winmgmts:" _
> & "{impersonationLevel=impersonate}!\\" & strComputer & "\root\cimv2")
> set objDriver = objWMIService.Get("Win32_PrinterDriver")
> objDriver.Name = "NewPrinter Model 2900"
> objDriver.SupportedPlatform = "Windows NT x86"
> objDriver.Version = "3"
> [...]

no jako Administrator nie ma problemu.
ale z wykonaniem tego skryptu mam problem.
dostaje wiele mowiace "blad: nie znaleziono, kod: 80041002, zrodlo:
SWbemServices".

tiaa.

rozumiem ze to mam wlepic przed tym pierwszym skryptem? czy za?
probowalem tam i tam, i lipa.

co to jest to \root\cimv2? to jakas sciezka? nie zmienialem jej.

a tak swoja droga, to przeciez win2k ma sterowniki do tej drukarki (HP
2000C).

Tomek