Re: Wyslij w Imieniu

Autor: Zdzisław Landowski <codeboy_at_wp.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 12:32:06 MET

W artykule news:cmnht4$ra7$1@diplo.bci.pl,
niejaki(a): Jacek Marek z adresu <no.spam_jmarekw@interia.pl> napisał(a):

> Jak to włączyłeś?
> Jaki komunikat błędu?
> Jeżeli wszystko jest OK a ludzie mają więcej niż jedno konto
> podlinkowane w Outlooku to czasem może się zdarzyć że próbują wysłać
> nie z defaulfowego konta, gdzie mają prawo do wysłania w imieniu, a z
> innego gdzie prawa tego nie mają.

Kiedys ktos na tej grupie dal mi manuala jak to zrobic :), mozliwe ze nawet
Ty byles ta osoba :)

W Outlooku ludzie maja swoje konto imienne i dodatkowo w zawansowanych maja
dodane dodatkowe (wspolne konto)
na komputerze loguje sie na profil wspolnego konta i daje osobom , ktore
potrzebuja prawa wlasciciela tego konta
ja mam np tak zrobione u siebie z kontem administrator

I teraz tak niektore osoby moga z tego konta pomontowanego wysylac maile w
imieniu tego konta
a niektore nie, i pytanie brzmi gdzie jest blad ?

--
pozdrawiam
Zdzisław Landowski vel CodeBoy