Problem z drukarką sieciową

Autor: kriss <krzysiekp_at_kalisz.mm.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 21:06:03 MET

Witam.
Pytałem oto wcześniej na grupie o XP ale nikt nie odpowiedział, może tutaj
mi się poszczęści :)

Mam taki oto problem
Mała sieć, dwa kompy,

pierwszy : desktop WinXP, skonfigurowany do pracy w grupie roboczej z
zainstalowaną i udostępnioną drukarką HP 5100

drugi : notebook, Winxp generalnie skonfigurowany do pracy w domenie
Win2000, koleś który na nim pracuje podłącza się do domany w niemczech jak
przyjeżdża do polski to wpina się w tą małą sieć (czyli do tego kompa wyżej)
i loguje się NA SWOJE KONTO DOMENOWE (pomimo tego że nie ma domeny, w
niemczech powiedzieli mu że tak może pracować i teraz nie da sobie
przetłumaczyć)poświadczenie ciągnięte jest z bufora więc go zaloguje (trochę
długo to trwa)

i teraz problem: przy próbie podłączenia się do drukarki z tego notebook'a,
nie wpuszcza mnie (brak uprawnień - czy coś takiego dokładnie nie wiem bo po
niemiecku komunikaty wyskakują :) ), czasowo poradziłem sobie w ten sposób
że zaraz po zalogowaniu wpisuje w Start->uruchom \\komp wtedy wyskakuje
komunikat o logowaniu do tego kompa, wpisuja poświadczenia admina i jest ok
czyli od tego momętu mozna drukować.

Czy ktoś ma jakiś pomysł aby nie trzeba było się logować tylko odrazu
drukować po zalogowaniu na notebbok'u, dodam że ten komp stacjonarny z
drukarką skonfigurowany jest w grupie roboczej o tej samej nazwie co domena
na notebook'u, konto gościa włączone.

Jeśli zakręciłem to sorx.

Kriss