sys.com w XP?

Autor: wdy <wdy_at_wp.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 17:40:14 MET

Jest taka prosta sytuacja. Wkładam do swojego kompka z XP cudzy dysk z
aktywną partycją, niebootowalnym systemem XP oraz mnóstwem programów, i chcę
go uczynić systemowym bootowalnym nie tracąc jego zawartości. No i nie
znajduję w swoim XP żadnego programu który by to umożliwił poza
destrukcyjnym poleceniem "formatuj". Brak mi czegoś takiego jak sys.com pod
W98.
Googliłem, ale wyniki wyszukiwania trochę mnie zaskoczyły bo w moim
świeżutkim XP nie ma programów które nazywają się fixboot czy bootpart.
Wyszukiwarka plików tak twierdzi.
Jestem w kropce. Co robić?