Re: jak przywrocic mbr do windowsa?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 16:09:43 MET

Użytkownik "mbrek" <jerzy_mc7@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:16dd.00000049.418e0568@newsgate.onet.pl
> qrcze to co sie stalo?

Pisałeś wcześniej - "naprawiłeś" ją, ale przy pomocy Partition
Magic.....

> teraz nici bo pqmagic pokazuje caly dysk error , bad 11 czy cos
> takiego i na zolto :(
> qrde a czas nagli

Lepiej będzie, jak pozbędziesz się tego programu. PM sygnalizuje czasami
błędy tam, gdzie ich nie ma.

> no mam, i co z nim zrobic po zbootowaniu?

Uruchomić z dyskietki (nie instalować na hdd), obejrzeć wykryte
partycje, jeśli którejś brak - to kliknąć w pusty obszar i dać
"Undelete". Wejść w "MBR View" i tam wskazać aktywną partycję. A na
samym początku wejść w Options (czy też Settings) i zaznaczyć "Alternate
CHS", bo Partition Magic nie lubi jeśli ta opcja nie jest zaznaczona
;-)).

/odpowiadając zmień px na pl/