Re: jak przywrocic mbr do windowsa?

Autor: znowu ja <jerzy_mc7_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 12:12:35 MET

> Nie!!!!!!!!!!!!!!!  ja bym probowal odpalic cd instalacyjne fedory w trybie
> awaryjnym (linux rescue) i spod niego dal polecenie lilo (moze wczesniej
> trzeba bedzie chroot /mnt/sysimage albo cos takiego-czytaj info na ekranie)
> Nie wiem czy miales uwzglednione w LILO winXp.Jak nie, to moze trzeba bedzie
> wyedytowac recznie lilo.conf.
podczas instalki dalem chyba gruba. no i teraz mam grób :( sprawdzalem jak
moziwliscie wczesniej i plik gruba byl skonfigurowany poprawnie. dobra nie
reinstaluje , jestem w panice qrde bo to nie moj komp :(
moze ultimate boot CD??|? tam jest pelno magicznych restore partition
table/mbr ...
a jak odpliac fedore i dac jaka komedne zeby tablica partucji sie odbudowala
(nie widzi jej q pmagic :() i mobr wiedziala winde i linuksa albo przynajmniej
winde?!

a bylo tak
najlpierw fedora sie odpalala bez windy xp
potem wlozylem pqmagic 8 i pojawil sie blad tablicy i czy naprawic
wiec naprawilem
a jak otworzyl sie ;rogram to cala partycja na zolto i bad 11 czy cos takiego
i lipa
nic juz sie nie bootowalo :9
jesscze gorzej niz wczesniej :(