w98 i drukarka na haslo kontra xp

Autor: WS <stratoss_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 21:46:56 MET

Witam ,

dzis mialem w firmie dosc powazny problem i nie wiem jak z niego wybrnac.
Otoz sa trzy kompy postawione na Windowsie 98 SE i one sobie stoja od
zarania dziejow. Sa polaczone w siec, jeden ma drukarke udostepniona na
haslo. Pozostale korzystaja z tej drukarki (pozostale Windowsy 98).

Dzis do firmy trafil nowiusienki laptop z zainstalowanym XP Prof , i dobrze
zeby on tez mogl korzystac z tej drukarki , ktora jest pod Windowsem 98.
Wszystko gra i tanczy , dopoki drukarka nie jest ustawiona na haslo , XP
prof sie ladnie z nia laczy. W momencie ustawienia drukarki na haslo XP Prof
nie moze sie polaczyc z drukarka podpieta pod w98.

Ma ktos jakis pomysl ? Bo ja caly wieczor spedzilem na rozwiazywaniu
problemu (a potem na googlowaniu)